Sussie´s Saga -

Jobba

skrev nyss ett inlägg.. men det bara försvann? aja.. skumt..

Idag har jag jobbat, har varit ledig i tre dagar.. och det har varit underbart. Men nu är det slut på det roliga för nu är det helg, och som extra jobbar man _alltid_ helg.. :( Men men. Sånt är livet.

Sandra sov hos oss inatt, och idag var det ju så fint väder, vi pratade om att åka ut till sandbankarna och grilla och dricka lite folköl å njuta av livet. Men näääe.. jag måste jobba jag :(
Men nästa vecka! då jävlar! (om det är fint väder :P)

Ska väcka lilla plutt nu och ta ut henne på en promenad.. Hon och david lade sig sju.., (david börjar 04.00 inatt) och väcker jag henne inte kommer hon ovkså vilja gå ut med david, det kommer inte jag :p

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0