Sussie´s Saga -

Plastikkirurgi - På djur

Jag är så arg så jag inte kan sova. kollar på en dokumentär om plastikkirurgi på husdjur. Så fruktansvärt sjukt

en brud som skär av sina hundars öron säger:
"Hundarna är som mina barn, jag har aldrig haft barn men hundarna är nu mina barn och jag älskar dom precis lika mycket som jag skulle älska ett barn"

image36

SKULLE DU LÄGGA DIN 5-10-15 ÅRING PÅ BORDET FÖR ATT DU INTE ÄR NÖJD MED HENNES/HANS UTSEENDE????????????????

vafan är den här jävla värden på väg någonstans?

Det var en snubbe som opererade sin bulldog för vecket på nosen gjorde så hunden knappt såg någonting, och det har jag full förståelse för, det är ju för hundens skull!

Just nu så är det en brud som ska operera BORT klorna på hennes katter, för dom river sönder för mycket saker. MEN VAFAN SKULLE DU MED EN KATT TILL? skaffa en klösbräda för fan!

näe. Usch. Nu är jag riktigt förbannad


Hur kan man göra så mot sin "älskade" vän? hittade även ett forum (öronkupering är olagligt i sverige) och där skriver folk att vore det lagligt hade dom gjort det för längesedan för det är så snyggt. ne fyfan!

Kommentarer
Postat av: lina flåsarn

Sjuka människor!
blir så arg på sånt där så jag kan kräkas på dom.
Nej du, sätta ett nackskott i varenda jävla djurplågare kanske?

2008-04-29 @ 16:48:40
URL: http://www.flasarn.blogg.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0