Sussie´s Saga -

Regn i sinne, sol ute

Var nyss ut med lilla sagaplutt. såå underbart skönt ute. synd att man inte kan njuta av det dock :/
Saga börjart tycka om att gå mer och mer, vilket är kul. för förut blev hon sur om hon inte fick gå in efter hon kissat, nu får man bara in henne för hon vill gå mer :P Men jag vill ju inte överanstränga min lilla plutt.
Ska ta en lite längre promenad nästa gång :)

gilmore girls på tv nu. något att göra iaf. :P

borde plugga körkortsteori.. Men.. bah. Orka? :P

ja just ja! Clear up´s.. Ptja. Nja. Det försvann väll kanske 2st.. för dyrt för att bli av med två pormaskar. :p

Nu ska jag lägga mig ett tag i soffan och vila. jobbigt att gå när man är sjuk!

Puss

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0