Sussie´s Saga -

Sovmorgon

Uääk idag igen! Jag mår prupp! huvudet tungt, kroppen död å halsen förstörd och lungorna ömma. Igårkväll mådde jag nästan bra.
att vara ute och gå med saga är en piiiina i hela kroppen kan jag säga.. men man måste ju faktiskt ut med pluttan.
ska försöka samla kraft till en liten längre promenad.

Vill ni veta någonting äcklig? sagas bajs var grönt igår!! hur snuskigt är inte det då? men det berodde tydligen på färgämnen i hennes små tuggben.

Har kikat lite i vårkatalogen från halens.. massa fina klänningar. tur att det är löning snart.
Och jaghittade en supsnygg klocka på cocon
Den ska bli min på fredag. mhm. :p

Nej. Krypa ned i soffan å samla kraft till att orka göra iordning lite tee kanske!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0