Sussie´s Saga -

2 år!

jaa.. så var den dagen kommen. två år med david.. hums. Det känns verkligen inte som det. Fast ändå som om jag har känt honom i hela mitt liv.
älskar dig min plutt! *slisk slisk*

denna dagen har jag inte fått veta vad vi ska göra...
D väckte mig imorse (utan frukost på sängen! :P) Och tog iväg mig på en picknick köpt ifrån safflors skafferi, skitball grejj.. man tar med en korg, så fyller dom den med ost och börd och sallad och dricka och wraps med kyckling mm för 150.- / person. Rekomenderas! Men safflor har ju bara hälsomat så det borde tänkas på.. David tyckte inte om wrapen då den var fylld med linser. :P Jag sa därimot mmmm!

nu ska vi åka å käka någonstans.. Få inte reda på vart dock..
hehe

ingen av oss köpte present.. david glömde och jag har inte råd.. Ska vänta tills löning :)
Tips?

Nu ska ja byta om

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis

2008-08-14 @ 17:09:33
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: andréa

grattis till er (: hoppas ni får en fin dag!

2008-08-14 @ 17:10:21
URL: http://andreajansson.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0