Sussie´s Saga -

Försökte..

blogga imorrse.. men det gick inte bra! jävla publish me!

nu har jag två roliga saker att berätta iaf som jag inte hade imorrse.. alltid något!

För det första var jag och saga på kurs idag. Och läraren sa att saga var jättestabil hund mm s hon fick vara med en schäfer som var vääldigt osäker i gruppen. Så stolt!


Det andra är:
Det blir inge Bomhus för oss. MItt drömradhus(!) är ledigt igen! hon hade fått tag på en lägenhet utan att byta!
Nu är det ju inte säkert att vi blir etta på den... men ååååh vad jag hoppas! än så länge har den inte kommit ut på gavlegårdarna men jag kollar heeeela tiden. Det är bra å känna grannarna så dom kan skvallra! :) :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0