Sussie´s Saga -

fredag

Hejhopp.. Jobb idag som vanligt. På lunchen var jag och beställde frugans present.. ska hämta ut den närsta torsdag.. ska bli spännande å se hur det blir :)
tyvärr hinner ja inte skicka den till hennes födelsedag men sånt är livet.

Ikväll ska jag ut med jenny å ta någon öl.. var så suuugen tidigare men ingen ville.. så hörde jenny av sig igen och ångrade sig. jag har så dåligt inflytande på mina vänner!
Åker ned vid tio.. vi ska försöka ta d lungt eftersom båda jobbar imorgon..

jag är sjuk sugen på å köpa en amatör system kamera.. men det kommer bli så jävla dyrt med tanke på alla olika objektiv jag skulle vilja ha.. Och sen är jag inte super intresserad utan det vore lixom bara för skojjs skull och då känns det som ett väldigt stort slöseri på pengar när jag inte har så mkt sådana :P

Nej. Nu ska jag betala mina räkningar som jag skulle gjort förra fredagen :p

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0