Sussie´s Saga -

Jag lever!

.... som att ni bryr er.
men jag är så sjukt jävla tom just nu så jag har ingenting vettigt att skriva här förutom timlångsdrabbel om aboslut ingenting. Om hur mycket jag hatar regnet, om hur söt saga är, hur mkt jag vill flytta, att vi har två visningar snart..
And so oooon..

Så gåre när man är tom.

Jag har gjort något riktigt dumt för den delen och jag ångrar mig sjuk mycket. Men sånt är livet.
Jag är ledig i två dagar nu.
Inte för att jag ska ta det lungt eller så. Vad trodde ni?
Imorgon är det shopping på G och träffa J litegranna.
Försökte få någon att gå på stan med mig. Gick inte bra. Så roligt är det att inte ha vänner.
Torsdag är iaf najs. 2 år med älskling. jag har ingen aning om vad vi ska göra för han vill inte tala om nått för mig. :p

nej. Nu dravlar jag.
Godnatt

(imorgon ska jag se på DOOL för första gången på flera veckor, undra om jag kommer känna igen mig? :P)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0