Sussie´s Saga -

Medelmåtta..

dom senaste dagarna veckorna har haft en känsla hängande över mig.. väldigt irriterande och det gör mig också väldigt nerstämd.
jag känner mig helt enkelt som ett ingenting.

Jag är duktig på matematik, men ingen expert.
Jag är duktig på att rita, men ingenting som sticker ut.
Jag skulle nog kunna bli skapligt bra på vilket instrument jag nu än valde, men aldrig något stort.
Jag är väll en OK vän, men har aldrig varit någons bästa.
Jag är väll i överlag "smart".. (eller ja.. lätt för att lära iaf) men jag är inte översmart på något sätt eller vis.
Jag har skapligt bra hand med datorer, men ingen häftigt där heller..

helt enkelt. Poängen är att det känns som om jag inte är bra på någonting och det gnager mig. Jag skulle kunna suga i allting annat om jag bara fick vara helt otrolig i någonting. sticka ut.. bara någonting?

Känner mig rastlös.


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag vet inte, men det är ju vi som är festen så det spelar ingen roll vart vi håller hus :p

Vore skoj att samla ihop oss och dricka lite bira nånstans? ;D

2008-08-03 @ 23:28:36
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så känner jag också. Jag vill också vara über på något.

2008-08-04 @ 06:35:18
URL: http://sandert.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0