Sussie´s Saga -

Mina dikter

som ni kanske minns så skulle jag ju kanske publicera någonting här av vad jag hittade på en sida jag var med i före läääääängesedan. Det måste varit när jag var i 14-15 års åldern.

Här kommer iaf en av dom

I stop and listen,
but hear no sound
I hear darkness crawling towards me
I hear the light disappearing inside me
I hear life running away from me
I hear death marsching beside me
I can´t enjoy the silence
but still it is all I got
and I am afraid that
Silence is Eternal

Jag behöver väll inte påpeka att mitt liv var sjukt svart under denna period. Det är det väll fortfarande. Men "tiden läker alla sår" liknande.. : Tiden lär dig leva med det.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0