Sussie´s Saga -

Minicon @ pierce

sitter i lilla forsbacka nu.
detta inlägg kommer inehålla många stavfel för pierce har världens minsta dator emd världens konstigaste tangentbort.. väldigt jobbgit att skriva på..
Pierce är å pussigullar sig med cissi å jag skriver här..
för tillfället spelar vi guitar hero 3.. Pierce äger mig.. Och mobbar mig för det.. Inte snällt!

Annars såär det ff7 som gäller. Ska varva skiten nu. Ska snart byta till sista skivan.

Vi var till forsbacka pixxeria och käkade en pixza och tog 2 ölvar. Var så sjukt gott! Måste dricka öl snart! Men går allt som det ska så blir det nog ölning på onsdag.. :P

Aja.. nu blev pierce klar så jag ska kika på när han kickar mitt ass på metallica - One medium.

peace out!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yo!

Okej okej, det är ju nåt fel på nätverket helt enkelt. Alltså, min daor kan verkligen inte koppla upp till det. Nu vaknade Carro så jag ska prata sejj lite med henne :)

Puss

2008-08-25 @ 08:53:10
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Bakaman

Haha, thx for the comment!

Jaså blir du ägd på GH3? :D

2008-08-25 @ 10:29:35
URL: http://bakaman.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0