Sussie´s Saga -

Soffa?


Ptja.. Vi ska flytta jag och david. det är bara vart och när som är frågan. eller mera.. hittar vi rätt sticker vi på en gång..
Har nyligen tittat på radhus i sätra (gg) men det var inte alls i min smak..
sen BRF-Radhuset i Bomhus.. alldeles för liten.. skulle funka om man bodde själv därimot..
Sen VILL vi se ett radhus i bomhus som vi ligger etta på, men ägarna svarar inte och är inte hemma och gavlegårdarna kan inte hjälpa oss och säger att om vi vill ha det får vi helt enkelt chansa och svara jag. Men det tycker jag aboslut inte om..

aja.. från det ena till det andra så sitter jag och glor på soffor. Hittade jävligt härliga design soffor.. därimot ligger prisklassen mellan 10-25.000:-... Dax å börja spara ännu mera kanske? :p



Soffa 1: 29.995kr
Soffa 2 (tresits): 13.290 Kr
Soffa 3 (tresits): 10.800 Kr
Soffa 3: 24.995kr

Billigt och bra va? Favoriten är iaf nr 1, vilken är eran? (
2 ligger också nära hjärtat)

nu ska jag kolla på sg1 och inte orka städa.

Kommentarer
Postat av: Carro - frugan

NR.1 är snyggast! :D



...dock dyrast också.. men skaru eller ni lägga mkt cash på en soffa - lägg detpå nr 1 isf ;)

2008-08-21 @ 20:17:55
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0