Sussie´s Saga -

Synd om mig!

jag är sjuuuk. uuuuuhuuu. Och jag har ingen aning om vad som är fel... när jag står upp blir jag yr och det känns som om jag är på G att svimma konstant. Svartnar lixom lite för ögonen men jag tuppar aldrig riktigt av..
Inte alls rolig. Bättre är dock att jag är nedbäddad i soffan och glor på sg1 och äter en chokladmuffins som efterätt.
Jag beställde utkörning från alps, nå spett med kyckling å scampi å grejjer. massa gott. alltid skönt att skämma bort sig själv ibland..

var och jobbade tidigare idag. Vi har en viss människa på vårat jobb som har noll respekt för andra... så här är det.
Ja.. jag var ut igår, men det har ingenting att göra med hur jag mår idag. när jag kom till jobbet imorrse hade jag bara ont i huvudet och mådde illa. Skyllde på bakfylla. Men när det bara blev värre och värre och yrseln kom insåg jag ju att det defenetivt inte var bakfylla.. plus att jag bara drack fyra öl igår.

Dom fick inte tag i någon som kujnde täcka för mig och vi var redan en man kort och en full bingohall så jag stannade och gjorde mitt bästa. Gick inte så där skitbra men jag gjorde mitt bästa och fick allting sålt innan nästa spel mm. men så denna trevliga människa.. jag skulle upp och läsa, hade ett "vilspel" som vi kallar det då man säljer klart och går och röker om man är rökare. Denna trevliga människa säger då att stanna häre jag måste gå å röka och vila lite det är ju så mkt folk. Noll hänsyn överhuvudtaget. Kunderna var riktigt oroliga för hur blek jag var mm men det såg då inte denna människa iaf.

Sen när det var mina vinster och jag inte riktigt han med å ta bingona i tid och så för jag gjorde inte många knop i timmen blir hon skitgrinig och säger "Jag går ut på kontoret nu, det är faktiskt DINA vinster"

mmh. Trevlig människa.

nu ska jag lägga mig igen.. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Slå'na och krya på dig! No workout for u today!

Inte för mig heller kanske :(

Jag har bara sovit 2½ timme eller nåt inatt.

2008-08-03 @ 05:19:37
URL: http://sandert.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0