Sussie´s Saga -

1,5h..

så mkt fick jag sova inatt. Mådde inte prima balleringa imorrse..
missade bussen pga lathet också, men blev inte sen. Skulle åka tidigare för å hinna med städningen, inte så mycket pejl på nya lokalen..
sen när jag kom fram funka inte nyckeln
knallar tillbaka till brynäs å hämtar ny nyckel.. tjoho..

ska torka golven, klinkersen i entrén går INTE att få rena. Skrubbar för allt jag är värd å svetten rinner, men skiten förblev där den va. ringer brynäs å klagar, dom är tydligen medvetna om detta problem.. informera mig då!

aja. sen vare lungt, folk strömma in och allt var bra, sen kom pernilla å var lunchavbytare och snackade skit om en idiot till "Kollega". (IDIOOOOT..)

sen börjar mardrömmen.. igen. Mår mer å mer illa, tokvarmt i lokalen, blir bara varmare. mår ännu mera illa
jepp

En uuunderbar dag, right?

Nu ska jag lägga mig ned å vila i nån timma, sen se om jag kan pilla i mig någon mat...

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hej tjockbebis!

Duu.. Vilken adress bodde du och David på innan ni flyttade till radhuset? :)

2008-12-21 @ 22:40:45
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Aah okej.

Anja ska flytta hit och kollar på lgh och planlösningen ser ut som eran förra men alla dom i a-hill kanske ser likadana ut?

Trivs ni bra i radhuset babe? ;D

2008-12-21 @ 22:56:18
URL: http://tjockbebis.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0