Sussie´s Saga -

Begravning

Begravning för kära morfar blir tyvärr på älskade Sagas 1års dag, och jag missar nog brors 25 års dag.. plus en hel el jobb eftersom det sker uppe i nordmaling...
Men det är ingenting jag tänker missa, vill säga hejdå :(

Tycker att det har varit nog med begravningar så det räcker och blir över, men tyvärr blir det iaf nog ett par framöver. man måste förstå att dom äldre inte lever förevigt.
Morfar var iof "ung" och viril, bodde själv, tog hand om hus och jakt och jobbade som att ta hand skdeskjutna djur på hans mark.. Så.. varför han är borta förstår jag inte.

Men jag har andra älskade äldre släktingar som bor på hem utan viljan att stanna i livet..

Nej.. usch. Nu blev jag morbid. Jag borde nog gå och sova innan jag gråter ihjäl mig..

Ta hand om er där ute!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0