Sussie´s Saga -

dålig sak

jag älskar mitt lilla radhus och saga är överlycklig :) kan ju inte ha henne lös då hon sticker som en avlöning.. måste träna på det. Men nu kan hon vara lös på baksidan och jävlar i mig vilket rus hon hade ikväll! hon bara sprang och sprang min lilla sötnos! Signe tycker det är för kallt men hon får väll njuta i vår istället :)

Men.. det dåliga.. jag har 3.. 3 har ingen täckning här inne, vilket är skumt då alla andra har det. Ska byta telefon om jag hittar laddaren till min gamla och se om det är det som är problemet.. annars tänker jag byta abonnemang. Och jag är bunden till 3 tom juni.. så det sög ju litegranna då.
Men jag har hemtelefon nu iaf! så ni som vill ha nr kan väll höra av er :)

Puss!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0