Sussie´s Saga -

Godnatt

Ja. Jag ska väll krypa ned i sängen som alla andra nu.
Inte för att jag har någon lust.. men jag har ingenting bättre för mig och jag känner inte för att se på atlantis.
Lång dag imorgon också...
Har INGEN lust att göra en jävla massa mat, men det är skönt att få det gjort!
Morgondagens plus kommer bli att Korven kommer iallafall.

Jag har pimpat mina naglar med lite KONAD grejjer.. Försöker få en bra bild, har jag nämnt att min mobilkamera suger? och ta bilder med den riktiga kameran å hitta min överföringsladd kändes inte som Prio 1, precis.




Jaa.. man ser ju inte så mkt. GE MIG EN NY MOBIL?

Godnatt darlingar!

Kommentarer
Postat av: RM

Snyggt! :)

2008-12-14 @ 21:23:03
URL: http://recenseramera.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0