Sussie´s Saga -

Hehe... :p

ja.. alltså. Kommer ni ihåg att jag skulle bara köpa en gardinstång idag.. well.. about that...



Bilden på köket visar bara att jag nu har gardiner där.. :)
Sen har vi en badrumsmojj
Badrumsmatta
magazinhållare
altanmatta
och våran nya fritös, fast den hade vi faktiskt beställt. Ingen av oss hade någon vidare lust med att göra ren davids gamla som inte blivit rengjord på typ.. tusen år. :P

Så. det blev liiite mer än en gardinstång, plus saker som inte var värda att ta kort på som en slickepot, stekpannspinnemoj.. (jag hittar orden väldigt bra idag :P) energisparlampor (man betalar ju elen nu för tiden, sen måste man ju tänka på miljön också) åsså nå träbestick som david ville ha..

Sen spanade vi in en massa saker som lampor mm.. davids var ju inte direkt världens snyggaste.. men det blir ett projekt som får vänta till januari lönen, någon dag måste jag ned på stan å spendera alla mina cash på julklappar..

Ska ned å fixa naglarna den 18:onde kl 9 (!) på morgonen, sen jobba kväll så det får nog bli då.. Någon som har lust att hänka på?

Nu ska jag och kex göra en 3 rättersmiddag. han fick present från jobbet, ett sånt där delicard om ni hört talas om det? Man får iaf välja förrät, huvudrätt och efterätt så kommer det på posten, man måste dock tillaga och köpa tillbehör själv. Men vi får väll se.
Vi ska äta lax till förrät, åsså köpte vi till ishavssallad, upptäckte nyligen att det är tooookigt gott
till huvudrätt blir det ankbröst med champinjonsås och klyftpotatis (vi har ingen aning om vad det är till ankbröst...)
och efterätt nån cheesecake men ja tror inte jag kommer tycka om den men allt gott var slut..

Ojoj.. vad långt det blev. Bäst att avsluta!

PUSS

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0