Sussie´s Saga -

here, there, everywere..

Jag har varit en dålig bloggare.. i know. Men det lite mkt i såhär juletider. Places to go, people to see. Sen slänger man in min förkylning och sandra som tillfälligt bor här och ligger sjuk på min soffa. Då blir det en hel del... :)

min vän Carro påpekade ju att jag glömde faktgiskt berätta vad jag köpte till david i julklapp.
Han fick en extern hårddisk på 1TB. Davbid är en data och seirenörd och klagar konstant hur lite plats han har och att han inte kan köpa en riktigt hårddisk för det inte får plats.
Så. jag trodde ju att jag skulle ge den bästa julklappen i jul. men jag tror faktiskt att jag blev lite gladare! :P

Jag är trött på att vara blond. Så jag lägger upp dennma mystiska bild.

Sandras påsar å fot hängde med på ett hörn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nyfiken på håret! När tänkte du börja med sminkBlogg? Lägg upp bild på hur det blev!

2008-12-31 @ 02:45:02



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0