Sussie´s Saga -

Hmpf..

Ja.. kära vänner..
Det blev en favorit i repris iaf.. fast inatt fick jag faktiskt sova hela 3timmar! Tjoho..
Bussen går om 45 minuter, och då blire städning för hela slanten..
Jag är ingen jävla städtant! Så irriterande.. Jag vet att vi inte kan lösa det på något annat sätt och så jobbigt är det inte heller.. Men när man jobbar på gifen så ska man på morgon: Städa toaletter, damsuga golv, Torka golv, torka alla skärmar och missvegas från fingeravtryck, göra rent bordet dom suttit vid. Och sådana här mornar har man verkligen ingen lust med det.

Annars så händer inte så mkt. Igår var vi ut en snabbis efter jobbet, tog 2 öl och spelade lite maskin. Det var trevligt. Idioten kom och körde hem oss också.. Nyfiken på vad som hänt inatt, jaojao. :p

Slutar jobba 18.30 idag. Ska åka och handla lite.. Storslagna planer va?
alla bruds jag känner nästan ska på möhippa ikväll för någon jag inte känner.. Så. Så fåre bli ;)

Näe gott folk, jag borde nog klä på mig nu.. Love

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kanonsnygg blogg!

Ha en trevlig lördag!

2008-12-27 @ 08:00:32
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Cizzi

Aah okej, just det ja. Så ni vet inte vart ni hamnar?

Blir kanske en impuls-fest eller liknande? ;p

Alltid dom som blir roligast.

Jag och Pierce ska hem till hans familj och käka middag och spela Wii :p Blir nog en rätt så lugn kväll.



När får Pierce och jag komma hem till er och se radhuset då sugarpie? ;)

2008-12-27 @ 12:51:52
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Carro

Å man tackar :) Inte för att jag e den bästa på å blogga men de e skoj å skönt å skriva av sig!

Du har oxå en hättefin blogg :)

Ska jobba till 22 men den blire party ;)

Hoppas du oxå får en kanondag!

2008-12-27 @ 13:29:18
URL: http://carwingirl.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0