Sussie´s Saga -

Inaktiv

Jaoo.. det har jag varit.. sry ;)


Igår jobbade jag dag, sen kom söta jennie förbi så vi bestämde oss för att ta en vända på stan å sen fika. Sen kom vi på att öl är gott så vi åkte hem till mig och drack lite och fixade naglar..
Sen tog vi bussen ned å mötte upp  sandra och drog vidare till jackpot.. sen bilagan. var riktigt najs :)

Idag var därimot inte skojj. har varit så sjukt dålig och spytt och svimattacker..
Skulle julhandla med morsan men det gick inte så bra. Ska göra det imorgon istället.

Jobbat kväll har jag hunnit med också, sen följde sandra med hit och vi har glott på private practice och criminal minds. Nu sover korven å ja ska snart göra detsamma..



Och jag är så fruktansvärt besviken på en viss människa. allt han har sagt och gjort.. och sen såhär? JÄVLA IDIOT.. nej. usch.

Nu ska jag hoppa i säng

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0