Sussie´s Saga -

mjäk

så var denna pruppdag över, änteligen säger jag bara!

mår så jävla ruttet.. feber å äckel. Fick inte tag i någon som kunde jobba heller.. Så man fick bita i det sura äpplet.
Sjukskrev mig imorgon iaf, en dag av snällhet får fan räcka!
därimot MÅSTE jag ta mig ned på stan å handla julklappar imorgon, det orkar jag inte riktigt med egentligen men det måste ju göras.. usca.

Korven är här så vi ska väll bara slappa. Hon är ledig imorgon så det blir serier för hela slanten imorgon, Vi ska glo på 90210.. någon som hört att den är bra? har ju inte tv400. pruppkanal.

puss på er då!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Va härligt för er.

Klart vi ska komma och grilla med er i sommar. Oss slipper ni inte ;p

Aah okej, men då vet man ungefär hur den ser ut iaf. Cool.

Vart firar du/ni jul? :)

2008-12-22 @ 00:52:52
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Aah, ni ska flänga lite överallt? ;)

Utgång på juldan?

Jag är hemma i valbo och Pierce ska vara i Sandviken. Vi firar ihop på juldagen ;D

2008-12-22 @ 01:09:11
URL: http://tjockbebis.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0