Sussie´s Saga -

Bläääää

Det borde vara olagligt att må som jag gör på morgonen.. fyyyyfan säger jag bara. Ska hoppa på bettan strax å bege mig till mitt eget privata helvete (=jobbet)
har inte fått sova ut sen förra torsdagen.. vilket jag inte direkt tycker om då jag är en människa som vill sova till 12 på dagarna..
Men nu är det bara imorgon kvar så är jag ledig lörd-sön. Och då jävlar ska jag sova ut. ska nog ge saga sömnpiller så hon inte väcker mig. hehe :P

Träning ikväll igen. Har inte bestämt mig om jag ska eller inte. För det första har jag sjuuuuuukt ont i ryggen å för det andra har jag lite å pilla med hemma. Får se hur ryggen känns lite senare..

Nää.. åka å jobba! adjöken!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0