Sussie´s Saga -

friday

jaaa. så var man ledig för helgen. ska börja packa strax för att begee oss till dalarna.

imorrse hade jag ont i hjärtat kan ja säga...

David ringde och sa att saga sket blod, hon har ätit dåligt dom senaste veckorna och nu ville hon inte äta eler dricka alls. Han åkte till vetten med henne och dom gissade på irritation i ändtarmen..hon fick ligga med dropp och så för hon var ju uttorkad stackarn :( min fiiiis :((((
det är väll inte så allvarligt men shit alltså vad jag grinade på jobbet.

sen ignorerade jag helt enkelt det.. kan inte sitta å böla där precis..

aja. David kommer snart hem med älsklingen våran så ska vi åka å träffa sagas mamma å syskon, då blir hon säkert glad :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0