Sussie´s Saga -

hemma

vilken  helg! och jag har första gradens brännskada på kroppen. INTE NAJS! och jag är nog mest slut i hela världen.. strax efter saga då som har lekt med 6 andra chihuahor heeela helgen lång. Men myyysig var det.

Det gick jättebra för saga på utställningen! men hon är ju så blyg på bordet så hon åker ju på det. Är nästan säker på att vi hadde fått placering 1-3 istället för 5 som vi fick. Men det är bra det också! var ju folk som inte ens blev placerade!
Här är hennes omdöme:
"söt feminin tik av mycket god typ. vackra mörka stora ögon. korrekta öron. Behöver fylla ut någon i fronten. Bra rygg. Härtligt bakställ, rör sig med stil och härlig gång. Trevligt temprament. Välvisad"
Lät väll fint? :)

Hon är fortf lite dålig saga. vill inte äta någonting. Har fått lite tips av folk på CCspecial som jag ska prova. köttbullar går alltid ned också. :P Druckit vatten har hon gjort på eget bevåg iaf så det är ju skönt.. var ju bara 32grader i skuggan i helgen!. stackars hundar!

Ska väll pakca upp litegrann å glo på tv. Jobb imorgon 9.30-18.. wiii! och jag som har sovit så mkt i helgen.. INTE

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0