Sussie´s Saga -

huuujedamej!

Jaa.. nu har jag varit och kört ett benpass.. Fick faktiskt med mig david också! nu är jag körd kan jag säga...

Utställningen gick bra, saga blev blyg på bordet som vanligt.. tråkigt men men. vi gick inte vidare men blev etta i placering på tikvalp... hehe vi var själva :p

Gick j upp kl 6 imorrse.. det var inte skojj men det gick han.. därimot somnade jag i soffan när jag kom hem.. sov från typ halv fem till halv sju.. höhö

Och radhus.. hjäääääääääälp! vi kan inte bestämma oss! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör på det.. Okej andersberg är närmare stan än bomhus men det är inte hundra mil! Är ju jätte fint där och ni vill ha radhus=)

2008-07-09 @ 22:14:38
Postat av: Suss

iiik jaa.. så känns det också en del.. så kluven!

men vilket sandra är du? känner jag dig? :p

2008-07-09 @ 23:21:29
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0