Sussie´s Saga -

Lena´s fest

Jaa.. festen var så himla lyckad. Hade jätte trevligt hela kvällen! Underbara människor och ett otroligt vackert hus. käkade god mat med gott sällskap tillhörnade god öl som husägaren serverade mig. heh.

Pratade också med babbelkäft. hon som hittat på det ena och det andra.. och jag sa bara att vi stryker ett streck över detta. Hon bad om ursäkt och så. och jag orkar inte hålla på, och jag är ingen människa som kan vara förbannad i evigheter heller. Därmímot vad jag tycker och tänker har självklart förändrats. Men det var skönt med ett förlåt iaf.

stannade kvar till 3 tiden.. åkte hem, käkade lasagne och glodde på tv å sen hopp i säng.. Jobbat idag från 12.30-21 vilket inte alls var kul. fyyyfan så jag mådde! men men, det var det helt klart väärt!

Nu börjar min Gif vecka också. jobbar 9-17.30 mån-fre nu i två veckor helt ensam i databingo hallen. Blir en hel del läsning kan jag säga! får se om jag kan sno åt mig datorn å smygblogga också. :p

Näe. Nu ska vi göra lite kvällsmat!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0