Sussie´s Saga -

MIn hemlighet

jag försökte mms:blogga igår men det gick inte å himla bra. Men min hemlighet är iaf att jag har åkt till gbg för å överraska min kära fru! höhö. Ni skulle sett hennes min när jag stod i dörröppningen. :P
Igår satt duktiga carro i en stol i 30 min.. vi åkte ned till huvudentren och hängde.. stolen är nog för klumpig för att ta ut plus att vi inte riktigt vet om hon får gå ut. Jag försökte övertala henne till ett rullstolsrace, men hon är så feg :P
neeeee :P

sen lirade vi guitar hero..  carro tänkte att hon kunde lyssna på bra musik. Men hon hade 3:an och låtarna var skitdåliga och sången hörde man ju knappt så det var ju inte så roligt.. :p

Idag har vi inte gjort mkt.. käkat lite mat å jag har varit in till stan å träffat på staffan en snabbis :) carro fick besök av fija å jessica, kul för henne :) :) :)

Det jag ville skriva förut men inte kunde var att det skulle bli så otroligt jääääävla skönt att lämna gävla en srtund och all jävla skit som pågår där. Sen sjäääälvklart helt underbart att träffa min fru. Har ju inte sett människan sen februari sist tror jag.. huuuh. Som carro sverige, varför ska sverige vara så jävla långt?? Det är ju itne en tripp man gör över en dag precis..

Jag saknar min saga. har aldrg varit borta så här länge från henne.. men jag fick träffa staffans jack russel så det lindrade mina sår litegrann. :P Men det är faktiskt lite skönt också.. jag menar, saga är ju helt beroende av en.. det kanske låter hemskt men det är lite semester. Men jag ångrar inte att jag har köpt henne kan jag säga! Drömde massor om henne inatt. Min lilla fis.

får se om jag kopplar in min egen dator någonting på johannes villan.. Sitter ju lixom hos carro hela tiden så det känns så onödigt :P Aja. Nu ska jag spana runt på resten av alla sidor jag hänger på..
Kramar från göteborg!!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0