Sussie´s Saga -

ojojoj...

Mhm! jag har varit  och kollat på ett radhus nu som vi står etta på. Och oj vad fint det var! Stor framsida, stor baksida, stort förråd och blabla. tapeterna är så förstörda på övervåningen så vi får nya gratis, vilket är bra :P
men nere var allting rätt ok, kanske sklle vilja ändra i vardagsrummet? aja..

men grejjen är att det är bomhus.. och jag vet inte om jag vill bo i bomhus. kommer defenitivt bli latare och inte cykla till jobbet iaf, vilket inte är så bra rent hälsomässigt och ekonomimässigt.. man är ju inte ungdom längre.. hm..

ja. Hade radhuset legat närmare stan typ andersberg/sörby håller hade jag takcat ja på momangen.. nu har jag en riktigt nöt att knäcka, och självklart david med, går ju inte direkt å flytta utan honom.. hehe :P

det postitiva är att flyttar vi kan jag äntligen planera min egen WALK IN CLOSET :P


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0