Sussie´s Saga -

Söndag

sitter på johannesvillan å softar. Det är ju frugans lediga dag idag så hon har sovmorgon, hon skulle höra av sig när vi ska gå upp.. Men nu är ju klockan snart 2! :p

alltså johannesvillan.. vilken jääävla grejj för anhöriga! det är ett litet hus bredvid Sahlgrenska, det finns väl ett 10-20tal rum, 2kök,2 vardagsrum med tv, tv på rummet med massa kanaler, ett litet bibliotek så tror jag det ska finnas någon dator här också. Snacka om skönt för anhöriga att ha någonstans dom kan vara istället för att leta upp ett hotell (detta kostar då familjen ingenting).
Det finns ju rum längst upp på sahlgrenska man kan sova i men det är ju långt ifrån vad detta är för någonting.
iaf. Det är en sjukt bra grejj. Plus att det är tokmysigt här, huset ärjättefint och bakgården är väldigt fin. ewn liten damm mitt i alltihopa med blommor och fontän å grejjer.


Jag vill att min lilla fru ska bli frisk nu. Jag vill ta hennes plats. Det är så jävla jobbigt att se henne där. får tårar i ögonen när jag skriver detta. Det är så sjuk hur mycket som kan gå fel egentligen. Varför kan inte nån jävel uppfinna en maskin som gör att man bara byter kropp med varanndra? Hon har gått igenom så det räcker å blir över..

Blargh. ja. Näe nu ska jag nog dricka kaffe å röka. ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, visst är det mysigt i villan! Och jag förstår precis vad du menar med att vilja byta kropp. Ta hand om varandra och hälsa världens bästa Carro.

Kram!

2008-07-21 @ 10:44:02
URL: http://grusa.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0