Sussie´s Saga -

22 månader

xoxoxoxoxoxoxo på min Dejvid. 22 månader idag (vi är lite töntiga och firar varje månad med lite presenter å god mat. Idag var vi på church street å käkade gott. Har en väldigt roliog gissningslek jag ska ladda upp senare.
Jag fick maten på churchstreet som present och rosa rosor :D mitt gull
Själv är jag luspank så david får en massa kärlek istället :p

Nu ska vi glo på Reaper, en helt OK serie. Inget jag har helt fastnat för men duger att fördriva tid med :)


Just ja, vi tog en promenad förbi radhuset.. och njaa.. Jag vet fan inte. Behövs göras mkt med uteplatserna.. måla om staket mm.. Och baksidan var inte så bra.. världens uppförsbacke.. så. hm. vi kanske ska vänta tills det kommer någonting bättre. Men det är ju en vecka kvar innan anmälningstiden tar slut så!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0