Sussie´s Saga -

blesch

Ibland känns det bara som om det vore mycket enklare för allihopa om jag bara försvann.. Vilket bara är självömkande ord men precis så känns det just nu. Jag orkar inte, jag har verkligen ingen kraft, mår så jävla kukigt dåligt och jag har egentligen ingen aning om varför.
saker och ting är inte bra nej, men så här dåliga är dom fan inte. grinade 2 ggr på toan idag och på bussen hem.
jag är så jävla trött på allt bara!

Nog om självömkan. Jobbat idag.. inte skojj. Ska jobba imorgon också.. 09.00-22.30. roligt va? Ska alltås jobba dubbelskift. Och på första skiftet som är 09-17 så är det en ny som ska läras upp, och på andra skiftet 17-22.30 är det också en ny som ska läras upp. Skojj. hoppas det inte hamnar på min lott att göra bara. Orkar inte. orkar orkar orkar inte..

Och här är bilderna på shoesen carro:



dom i mitten var svindyra. 850 jävla spänn. Men jag tyckte om dom väldigt mycket och tänkte ha dom på bröllopet vi ska på i sommar.

aja. Mera självömkan framför tv:n å en promenix med saga

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0