Sussie´s Saga -

EM på Jackpott

.....Okej. grejjen är så här. Jag hatar sport, jag tycker det suger skit. Det finns ingentig värre än att glo på sport på tv.
Att gå på Läkerol arena å kolla på lite hockey är med viss mån okej (2-3ggr/år)
Annars så bryr jag mig inte, aldrig. :P

Men idag efter jobbet tog jag mig till Jackpott med: Sandra, jenny, rebecka+karl, Miriam+karl, Sara och nån jag inte vet vem det är.

Och jävlar i mig vad intressant det blev helt plötsligt. lite öl i kroppen, storbilds tv och en jääävla stämning. Jag hoppade jämnfota när sverige gjorde mål! JAG! fotbollshataren.
(nej, detta har inte konverterat mig, jag bryr mig fortf inte)
Men det var kul! skiiitkul! kan också bero på att sverige gjorde en jävligt bra match (av vad jag uppfattade iaf)
tuuusen målchanser, snygga passningar mm..

Vem visste att man kunde ha så roligt framför en storbildstv?

(men jag skulle lätt bytt ut det mot en kväll med samm humörfolk och guitar hero)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0