Sussie´s Saga -

Fetto

Jaa.. kvällen var trevlig, och jag hade roligt.
Jag och min älsk drog ned på stan för att möta upp sandra, tog någon öl på lucky. Då kommer Lena F och lena A (arbetskamrater) och hade med sig en kompis som heter mia.
Denna mia.. Ja. mitt upp i allt, från ingenstans frågor hon
"har du gjort en gastric bypass operatrion?"

Det tog tullständigt musten ur mig. Människor som får den operation är sjuuuuukligt stora. Är jag verkligen så stor!?
fet är jag, det vet jag! Men så stor???

Och för det andra.. ja, jag är tjock. Och människor som måste kommentera detta..
TROR INTE NI ATT JAG VET OM DET? VARENDA VAKEN (och sovande) STUND I HELA MITT JÄVLA LIV? TROR NI INTE JAG SPENDERAR VARJE DAG MED Å KÄNNA ATT JAG INTE PASSAR IN???????

aja.. förutom den incidenten och lite annat så var det en trevli kväll fast sverige förlorade mot ryssland..

en annan sak.. Jag vet att många lider av otroligt dåligt självförtroende och dålig självkänsla, fast dom i verkligheten är toksnygga och har väldig fin kropp. och jag vet att många av er känner exakt samma saker som jag gör så är det faktiskt inte samma sak. det är inte det, även fast det är samma känslor, och för vissa mycket värre så kan jag faktiskt inte förstå.. jag skulle ju miljoner gånger vilja ha sämre självförtorende än vad jag har och samtidigt vara smal/snygg. alla gånger...

aja. sluta skriva innan allt blir värre...

____________________________________________________


Kvällen blir bara bättre.. loggade in på vårat gävle-dala chiforum för kolla lite.. så får jag läsa att ett par vänner har varit tvungen till att ta bort beda, en liten valp på 5veckor pga av sjukdom. Dom skulle behålla henne för hon var så fin coh underbar. Det är precis som helena skriver
"Vår lilla ängel
Hon var ett lån"

Nej usch vad ledsen jag är nu...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Äh, skaka av dig den skiten bara. Säg åt henne att ägna sig mer åt sig själv och mindre åt andra!

2008-06-19 @ 19:58:25
URL: http://sandert.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0