Sussie´s Saga -

Hemmafru

David är och jobbar och jag är ju ledig idag.. så jag tänkte städa lite så han blir glad.. det gick ju inte sådär jättebra. Städade undan lite i vardagsrummet så blev jag så sjukt jävla trött. Skulle kunna somna när som helst.. så jag tror jag ska ta en liten powernap på 20 minuter så jag iaf orkar gymma ikväll..


Och saker suger.. hängde inte alls med vad som hände. Men men. det är bara ta det för vad det är. kommer väll antagligen vara skitdrygt ett tag med tanke på att jag skulle kunna lägga mitt liv i denna persons händer. Men någon gång går det väll över.

aja. powernap!

Kommentarer
Postat av: märran

Åh vad härligt med lite sömn, kanske man ska ta sin andra powernap för dan :o)

2008-06-24 @ 17:54:28
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: mariamaruska

oja :) men ibland blir de för långa & förstör nattsömnen :P

2008-06-24 @ 21:24:13
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0