Sussie´s Saga -

Midsommar - fredagen

skrev nyss ett inlägg men det försvann.. jävla skit. aja.
vi åkte ut till sandras mormor och härjade litegranna.. skitnajs :D Så himla mysigt ställe men jag skulle aldrig vilja bo så långt från stan!

vi spenderade kvällen med att leka lite lekar...
Norsk fylla (snurra runt pinne med huvet).. var längesedan jag skrattade så mkt faktiskt :P
sen även hoppa höbal, riktigt bondigt måste jag säga :p
Sen roliga sifferlekar, dansa runt världens minsta midsommarstång och käka gott och dricka öl. En hellyckad kväll msåte jag säga!
och självklart glömde jag min kamera hemma! fyfy!

Aja.. Ikväll kommer sandra bengan å jenny hit till mamma o pappa, dom är is tugan så jag lånar huset lite... mysigare med en altan och pool ^^ ska dricka lite öl å snacka skit men det blir lungt för alla är ju tokslitna.. :P

Ska passa på å läsa lite innan dom kommer

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0