Sussie´s Saga -

Onsdag

gäääsp... jag somnade väll vid 4 inatt. mamma ringde å väckte mig vid 12. Det var inte direkt meningen. Gick upp och hittade älsklingen sovandes på soffan, han hade tagit ut saga imorrse och sen somnat i soffan. haha :P

Ikväll blir det jobb.. 17.15-22.30. rebecca den nya bruden jobbar vettja, sen får man se om det är någon annan ny :P var en i måndags iaf. alltid roligt med nytt folk!

Idag har jag tokigt ont, jessica är en sadistisk häxa för hon tyckte att det var bra att jag hade så ont :p

en annan sak. jag känner en liten person vid namn Jenny, ingen aning om hon läser men jag vill bara utmärka att hon är en fantastisk person. Så jävla glad och ybertrevlig och öppen som hon är mot alla, det rä svårt att hitta det! Ville bara få det sagt!

(inte världens bästa bild på oss men jag har ingen annan :P)



Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0