Sussie´s Saga -

bättre!

sådärja. Nu mår jag mycket mycket bättre. Fortfarande ont i nacke och rygg, men huvudvärken är borta. Alltid något lixom :)
vart börjar man? joo. Bilbingo!
Korven blev så sugen på bilbingo och dom som skulle åka hade redan full bil, så vi lurade med min kära david (trodde aldrig det skulle gå) och sen fick vid med oss jenny också. :) I andra bilen satta cissi, jasmine och tony.
Bilbingon var i forsbacka, vi köpte med oss fika och grejjer.
Och det var faktiskt väldigt trevligt att spela bilbingo, men i våran bil satt vi bara och rapade och fes och skrattade hela tiden. kanske blev lite för mycket sitta stilla, hade väldigt svårt för att hänga med vilka nummer som drogs kan jag säga :P

Jag saknar min fru Carro otroligt mycket... om jag kunde skulle jag släppa allt och bo i göteborg ett tag.. hoppas du vet det älskade vän.. Men jag måste tjäna pengar och någon måste ta hand om saga.. Men om jag åtminstonde kunde åka varje helg! Fan varför måste göteborg ligga på andra sidan sverige???

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0