Sussie´s Saga -

Fru

Nu är det så här att jag har en älskade frusling långt borta i göteborg.
Hon genomgår efter lång sjukdomstid transplantation av tarm.. tyvärr har det inte gått som alla hoppats så hon kommer vara där mycket längre än någon trodde. Och det måste suga rövsvett för henne. Kan inte ens föreställa mig hur det känns att ligga däre dag ut och dag in, och till råga på allt på andra sidan av sverige ifrån sina vänner

Ungefär samtidigt som jag fick bestämt att jag fick köpa saga blev hon kallad till karolinska, där var ju en jävla miss...
Om saga inte hade funnits hade jag fan sökt jobb på bingon i GBG, dom har ju ett par.. och flyttat in hos staffan så jag kunde vara med henne hela tiden.. Men det funkar ju inte med saga.. jag kan inte lämna henne här hemma så länge heller och dumpa av henne på någon annan. Det räcker med att jag måste lämna henne för att jobba, hon är ju så liten än!

Men detta sliter mig itu.. jag vill vara där! iaf kunna åka upp varje helg eller något..

på senare tid backade jag ur lite min å fru´s vänskap för å ge plats åt hennes gamla vänner som hon äntligen återfann, och läger var inte det bästa mellan alla oss.. Jag tror jag valde rätt då. för dom har det så bra tillsammans och det är fucking underbart. Men jag vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka.. lite där skon klämmer..

aja. Näe. Nu ska ja sluta spy ur mig vad mitt huvud kretsar runt å se på lite criminal minds

Kommentarer
Postat av: Carolina

du kanske kan vara sötast ever istället !! :D saknar dig.

2008-05-30 @ 00:24:17
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0