Sussie´s Saga -

Jobb

Jaa.. jag skulle ju dra upp detta om chefen..
så här är det.. på senaste tid har jag fått mindre och mindre skift.. vilket är satans irriterande för min lön hänger på det och jag har aldrig haftg problem med det förut. Så ja har haft några diskutioner med Bedoire (hon lägger schemat) och hon säger bara prata med kent åke.
Så jag gick in till honom en morgon och skulle lixom bara fråga i förbifarten om hur allting är upplagt
( jag har då inte pratat med honom alls om detta, intenågon gång)

- Godmorgon kent åke, du jag undrar, kan kontoret göra precis som dom vill med schemat eller kan vi inte göra det lite mer uppdelat?
- JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG OCH DIN JÄÄÄVLA AVUNDSJUKA!!!
- ööh.. va? det handlar väll om hur jag kan betala min hyra?
- FÖRRA VECKAN KUNDE FÅ ETT SKIFT PÅ 4 TIMMAR MEN DET DÖG JU INTE FÖR DIG, DU KANSKE BORDE RANNSAKA DIG SJÄLV ISTÄLLET FÖR Å STÅ HÄR
- ehm.. jag var på utställning med min hund.. jag kunde jobbat kväll om ni ville..
- OCH FÖRRA GÅNGEN PETER RINGDE DIG GAV HAN DIG 3 SKIFT PÅ RAKEN, INTE FAN KLAGADE DU DÅ ELLER!!
- nee.. elin hade ju redan skift dom dagarna..
- MERA SKRIK SOM JAG INTE MINNS
- kan du sluta vara så jävla otrevlig
jag går ut med tårar i ögonen och tar med mig hans dörr å stänger den (pallar inte när folk skriker..)
-GE FAAN I MIN DÖRR!!!!!!!!!! avslutar kent åke med

Det är vårat "bråk". Karln tappade ju sinnet helt jävla totalt. jag fattade absolut ingenting.. nu vill jag inte ens se på honom..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0