Sussie´s Saga -

Kluven

jaa. kluven var det ja:
såhär är det, ett par som vi känner har idag köpt sig ett radhus (GRATTIS!!!) och då började jag verkligen tänka på hur jag vill ha det och jag vet inte!!!! aah!
här är mina val:
- Rusta upp denna lägenhet lita (byta tapeter å vardagsrum å köpa ny tv+bänk, slänga hyllor mm)
- Flytta till en annan hyeslägenhet med antingen: större balkong/inglasad balkong/uteplats
- Göra som våra kära vänner å investera i radhus eller liknande.

och jag vet inte vad jag vill! smidigast är ju att bara rusta upp lite här.. men å andra sidan känns det onödigt å slänga ut pengar på ett ställe jag vet att jag inte kommer bo så länge till (ja.. kanske 3-5-10 år till men..)
Dessutom trivs jag inte riktigt här.. eller ja, det är en fin lägenhet med bra läge, gillar avståndet till stan. man kommer lixom ifrån det lite plus tillgång till alla skogar häromkring för sagas skull
men det finns inte så mkt utrymme för kläder mm. Davids garderober är redan proppfulla med saker och det finns massore jag skulle vilja stuva undan lite..

kluven kluven kluven. Kan inte någon bara tala om för mig vad jag vill??

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0