Sussie´s Saga -

Min dag

haha. Första som händer när jag öppnar "skapa nytt inlägg" så säger bejbi:
- Ska du skriva och berätta att jag ramlade och slog mig nu?

nee.. ja skulle aldrig vara så dum å hänga ut dig här älskling :P


Dagen har varit mysig.
lämnade av saga hos mamma och pappa för Anbritt ville inte äta hemma hos henne, hon ville käka på kina. Så det blev mat på baligarden, annbritt bjöd (man tackar man tackar) massa gott var det iaf :)
Sen hem till m&f och hämta saga, stannade och snackade lite skit på altanen.. jag vill också ha en uteplats! med massa staket så man kan ha saga lös :) aja

sen ensamhetstränade vi saga lite. tänkte bara köra en timme men hon sov och brydde sig inte alls så min älskling fick vara ensam i 2h och det gick hur bra som helst! var lite orolig att hon skulle skälla och så men hon var såduktig. jag läste lite och glodde på charmed och david satt vid sin dator :p

sen har vi tagit en prommis/joggingtur med saga.. dvs jag sprang, saga jaga mig och david var illa tvungen att följa efter, eftersom han har fått för sig att springer saga måste han också springa (hon väger 1,4kg :P) och det var då han ramlade. Stackars liten :(

oj! vad långt det blev! Nu måste jag sluta tråka ut er och hitta på nå roligare å göra :p

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0