Sussie´s Saga -

Radhus

Ptja.. jag och david å saga tog en liten promenix för å titta på radhuset jag intresseanmält oss på. Vi ligger tvåa i kön på den.. David var ju inte helt negativ, men jag ska inte få upp mina förhoppningar. det tog ju mig nästan 1 år å slänga hans tv:bänk (david kanske har problem med att slänga saker)

Idag har inte hänt mkt. Vi har tvättat (läs david) 6 maskiner.. eller 7. aja. nått sånt. Så nu finns inge mer smutstvätt i detta hus. Jag måste städa, men jag är så sjuk orkeslös.. har blivit det nu under någon vecka. Orkar verklingen ingenting! vill helst bara lägga mig ned och sova hela tiden men det funkar ju inte..

Nu ska vi åka till davids mamma, han skulle hjälpa henne med å flytta en tv eller någonting liknande.. (hon har också förstört mina planer ännu mera med ny platttv, hon ska köpa en och ebrjud david sin gamla tv).. TRÅK! Aja.
Som tack för hjälpen ska vi mat. Mums :p

Up and Away!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, jag är ju inte en sån person som gillar att anmärka på felstavade ord osv. *host*

Jag vill bara påpeka att om två ord sammansätts som t.ex. Platt och Tv som du skrev i det här inlägget, så blir autoagiskt ett T bortplockat. Så det ska stavas Plattv eller Platt-tv. Vill inte verka gnällig eller så men märkte att du skrivit så på flera ställen ^^
Jag tycker om dig ändå

2008-05-26 @ 20:18:05



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0