Sussie´s Saga -

torsdagkväll

då var man hemma igen.. hämtade lilla saga hemma hos sirkka efter jobbet, sen tyckte jag att jonna ponani skulle komma och leka med oss, men hon tyckte att flytta var mycket viktigare.. biatch :p
Så jag och saga tog oss hem istället. saga sover å jag glor på tv. tänkte pula i henne lite mat snart å gå ut lite å njuta av den sista solen..

Imorrse var jag toklycklig. David ringde och sa att dom som stod över oss i listan på radhuser hade tackat nej. Och så lycklig jag var. sen ringde david å sa att han hade visst sett fel, alla top 5 får erbjudande om lägenheten. Så det sög ju pungsvett. JAG VILL JAG VILL JAG VILL! Kan man inte få ta reda på vilka som ligger före än så man kan muta dom?
eller.. typ.. slå ur knäskålarna på dom?

usch. jag kommer bli så ledsen om vi inte får det!

Nej. nu ska jag börja med allt här..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0