Sussie´s Saga -

Hemma

sitter hemma med en bol av ångest i magen. Tusen olika saker snurrar omkring och jag undrar varför det alltid ska gå åt helvete? är det någon jävla lag eller? och varför lyssnar inte folk istället för att bara anta?
Gud. Jag orkar verkligen inte.

Har varit så otroligt mycket ned i mitt humör på senaste och ångest över flytt och ångest över pengar och ångest över en pojkvän som spenderar alldeles för mkt pengar på mig.
Jag orkar inte med detta. Jag gör inte det. och att förlora det man värderar mest? nej tack..

För vad är livet utan vänner? då skiter jag fullständigt i hur mycket pengar jag har, hur mycket fina saker jag har. Det är inte värt ett skit utan någon annan.

aja. Det kommer väll vara såhär ett tag.



I övrigt så har jag nu 6 dagar kvar av mina 16 i sträck. Och gud vad jag ska sova när detta är över!!!

... Eller inte. För då är det bara 1v tills vi flyttar. Och jag mitt pucko tog på mig jobb både fredagen och lördagen samma helg som vi ska flytta.. Lasset går ju inte försän på söndag, men det känns ändå som om att jag vill ha tid på mig..

aja. Ska springa ut med hundarna en snabbis sen lägga mig i soffan å dö. Är jävligt hungrig men inte fan orkar jag pilla i mig nå mat, orkar inte ens existera. men vafan..

Kommentarer
Postat av: Carro

" Jag orkar inte med detta. Jag gör inte det. och att förlora det man värderar mest? nej tack..



För vad är livet utan vänner? då skiter jag fullständigt i hur mycket pengar jag har, hur mycket fina saker jag har. Det är inte värt ett skit utan någon annan. "



Vad har hänt? :(

Pusseli

2008-11-17 @ 22:38:20
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0