Sussie´s Saga -

Lördag - flyttdax

Jaa. Nu råkade det bli så att våra nycklar ramlar in idag.. Och snart ska jag åka in och jobba 10-17..


tjohojaja, jag kommer att få ett magsår. har inte någon som hjälper till heller. hehe. Wiii.. eller något...

Stackars david ska packa det sista eftersom jag måste jobba. Gah. Jag vill att allt ska vara klart nu! :(
Men vi åker och hämtar soffan idag iaf, det känns ju bra. Skulle gärna vilja ha allt tapetserat också.. men en sak i taget!

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet...

Kommentarer
Postat av: Carro

" En vanlig vuxen människa ska gå minst 10.000 steg på en hel dag " MINST.

Om

2008-11-29 @ 22:37:48
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: Carro

Det kommer mera.. råkade trycka på enter. Haha :)



Om du nu vet allt detta.. (eller visste innan jag skrev) då har jag en fråga till dig;

-Varför gör du inte någonting av det då, istället för att gnälla och jämra? :S Jag är less på babbel om att du inte passar in någonstans, att du är tjock, fet och gudarna vet vad du skriver/ säger eller tänker när du väl är ensam! DU FÖRSTÅR INTE HUR OROLIG JAG BLEV NÄR DU SKRIVER "Det är lugt, jag plockar framDET STORA REPET.. Hejå.."Jag vill att du ska må bra Sussie!! Skitbra vill jag att du sa må! :) Ord kan inte

2008-11-30 @ 00:30:14
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: Carro

JÄVLA ENTER :)



aja, orolig är jag. Men mest less. känns inte riktigt som om att du bryr dej så..aja godnatt :)

2008-11-30 @ 00:41:30
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0