Sussie´s Saga -

Röjj!

Inte på det sättet man skulle kunna tro en sån här trevlig lördagskväll..

min plånbok är borta så jag använder ilskan till att röjja här. Flyttar ju om en vecka så det måste göras. Bra med extra motivation. Röjer så himla bra när jag är arg
(åh gud låt min plånbok ligga i clarks bil....)

Gått igenom mina smycken och smink, plus garderob men det tog jag inga roliga bilder på.. men här har ni:


Mina Skuggor, glittereyeliner och blandat, halsband och örhängen.

Detta är ju ingenting om man kollar på bjootis röjning hemma.. men jag känner ändå att jag kanske borde ha köpstopp på ett tag nu.. :P

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har ju sagt att du kommer tappa plånkan snart!

:P



Puss. saknar dig!

2008-11-23 @ 01:07:57
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0