Sussie´s Saga -

Vit månad..

jaa.. jag kan ju inte påstå att våran vita månad går så bra. Vi har dragit ned rejält. Men denna vecka bjöd på två utgångar.. :p

i torsdags på väg hem till sandra hittade vi en liten micke3 som fyllde 25, då kan man ju inte gå hem!? Det bjöds på öl och grejjer (både jag och sandra har 0krr  kvar...) och det var najs..

Ikväll ringde sandra(korven) och tjaaatade om öl.. så ja. Det var ju ganska svårt att motstå..

Imorgon ska jag träffa J som jag är kontaktperson åt och sen ska jag jobba 14.50-22.39 så räkna inte med någon blogg imorgon.. Bara 8 dagar kvar av mina 16 jobbdagar i rad! SKÅL! :p


Från vänster: Sandra(korv), Jasmine(brill), Jag, kvällens sminkning


PUSSAR PÅ ER!!!!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0