Sussie´s Saga -

Flyttångest

som ni vet så har jag aldrig flyttat.. eller jo, när jag var två. men jag tror inte jag hjälpte till så mkt.. :P

Nu börjar jag verkligen få ångest.. hur ska jag organisera allt? När ska jag hinna/orka med allt? David har så OTROLIGT mycket skit så det är helt sanslöst!
Idag har vi tömt hans stora vita hylla (ÄNTLIGEN) men inte vitrindelen, för vi har inga tidningar.
Detta tog mig alltså över 2h att göra, och jag slänge mer än 1svart stor sopsäck.. hade inga sopsäckar hemma men jag hade fyllt möjligen två om jag hade haft hemma.. Och jag är helt slut!

usch.. hade det inte varit så dyrt hade jag anställt någon.. iof så skulle dom inte veta vad som skulle sparas å slängas...



här har ni den avskyvärda hyllan.. SLÄNGAS SKA DEN! WIHOO! nästa gång david och jag är ledig samtidigt ska vi låna mamma å pappas släpvagn.. men först å främst ska jag plocka ur en annan hylla som också ska slängas...



det kommer ju slängas en hel där härifrån också lkan jag säga! Sen hur jag ska kunna övertala david att slänga sina tavlor är ju en helt annan femma.. hujedamej. det är inte lätt att bo tillsammans med en som älskar "clutter"
ja huejdamej. jag har ont i magen! tur att jag ska åka till GBG snart och hälsa på min kära fru!




Kommentarer
Postat av: Nea

Att du ens orkar tänka tanken att börja röjja där!

2008-10-11 @ 13:35:23
URL: http://linneasepilog.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0