Sussie´s Saga -

hopp

sitter på villan nu.. har inte varit en så händelserik dag.. vi har varit ut två gånger, carro har stått upp *2, carro har tränat.. magen har läkt *2.. dom gjorde omläggning igår.. kul att det läcker på första dan lixom..

Tvn har fått damp.. bilden är jättedålig och jag vågar inte pilla med inställningarna.. det kommer å går.. ibland är bilden jättebra. Aja. Jag kanske vänjer mig.

Ska nog gå ut å ta en cigg å bädda ned mig i sängen..

sista natten inatt.. imorgon sover jag hemma med mina 3 älsklingar.. Saknar dom massor men jag vill inte åka härifrån :(

Linas mamma å syster kommer ju på fredag.. men jag vill ändå inte åka :( :(

aja. Man måste ju jobba också.. tyvärr.. jävla skit..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0